Suntem în căutarea unui Grant manager care să se alăture echipei noastre, a Fundației Comunitare Galați! Vrem ca împreună să contribuim la misiunea de transformare a comunității, prin implicarea potențialului uman și a resurselor locale, pentru un Galați-acasă!
Despre post
Ocupând acest post o să lucrezi împreună cu echipa executivă, cu donatorii, proiectele finanțate, autoritățile și alți parteneri, pentru dezvoltarea și monitorizarea procesului de grantmaking. Vei asigura coordonarea procesului de acordare a finanțărilor în cadrul fundației, administrând profesionist și transparent donațiile și sponsorizările primite de la gălățeni și finanțatori.
Printre sarcinile postului se numără:
- Elaborarea documentației suport pentru procesul de finanțare: ghid de finanțare, formular de aplicare, buget, prezentarea programului;
- Implicarea în campaniile de promovare a fondurilor;
- Oferirea de consultanță și asistență aplicanților în vederea elaborării propunerilor de proiecte;
- Monitorizare implementării proiectelor și comunicarea către finanțatori a statusului de implementare a acestora;
- Evaluarea rapoartele lor de activitate și financiare;
- Realizarea rapoartelor narative/financiare către finanțatori;
- Planificarea și participarea la întâlniri pe tematici de interes direcțiilor strategice ale Fundației și ale comunității locale;
- Aplicarea la oportunități de finanțare care se încadrează în misiunea noastră.
Grant managerul va fi implicat în procesele de implementare ale proiectelor precum: Științescu Galați, Semimaraton, Fondul pentru un viitor mai bun în comunități, Fonduri numite.
Căutăm:
- persoană organizată și orientată spre rezultate și impact;
- un comunicator natural, deschis și pozitiv, care stăpânește foarte bine atât limba română, cât și engleză;
- bună capacitate de planificare și cooperare cu parteneri diferiți;
- capacitate de a dezvolta relații bazate pe încredere cu partenerii și echipele proiectelor finanțate;
- experiență anterioară de project management, de minimum trei ani, în organizații non-profit, agenții de comunicare, în companii sau alte servicii publice similare;
- o persoană independentă, care poate derula un program fără supervizare;
- capacitate de înțelegere a cifrelor, bugetelor, bazelor de date și platforme de lucru.
Competențe organizaționale:
- Inovația – capacitatea de a găsi soluții inedite la probleme;
- Coordonare și lucru în echipă – capacitatea de a coordona eficient echipa de administrare a proiectului, de a fi empatic/ă față de oamenii cu care se lucrează;
- Integritate și transparență – lipsa oricărei tentative de a ascunde sau de a obține beneficii nemeritate și corupte;
- disponibilitatea de lucru (ocazională) flexibilă, în afară orelor de lucru sau weekend când contextul o va solicita;
Oferim:
- Un mediu prietenos, dinamic într-o echipă executivă tânără;
- Mentorare din partea directorului de programe și oportunități de dezvoltare personală și profesională;
- Salariu competitiv;
- Bonuri de masă;
- Laptop;
- Oportunitatea de a lucra de acasă, cât și la sediul Fundației.
Poziție disponibilă imediat, program de 6-8h/zi
Dacă vrei să faci parte din echipa noastră trimite CV-ul tău și o recomandare relevantă la teodora@fundatiacomunitaragalati.ro, până cel târziu pe 14 februarie 2022. Scrie-ne și de ce vrei să faci parte din echipa noastră! Abia așteptăm să te cunoaștem!